zondag 1 december 16.00 uur - voordracht 'de leugens van couperus' - theo monkhorst - volgeboekt!!

foto door Piet Gispen

1 december 2019

Op zondag 1 december om 16.00 uur plaatst de Haagse schrijver en dichter Theo Monkhorst in zijn voordracht De leugens van Couperus de waarschuwing van Louis Couperus altijd te liegen in een breder perspectief.

Theo Monkhorst waarschuwt in zijn roman De blijmoedige leugenaar over een liegende wethouder ook voor de behoefte van lezers om altijd de waarheid te willen weten. In zijn voordracht zet hij deze behoefte af tegen de kwaliteiten van de literaire roman in de geschiedenis en het heden.

Van de voordracht verschijnt een kleine genummerde oplage in druk, verkrijgbaar en desgewenst gesigneerd na de voordracht.

Aanvang: 16.00 uur. De kosten voor dit bijzondere evenement, inclusief drankje en museumbezoek, bedragen € 12,50. Amices en Museumkaarten betalen € 10,--. U kunt zich voor deze middag aanmelden bij info@louiscouperusmuseum.nl.