Toneelstuk 'voorbij' - theatergroep zout - begraafplaats oud eik en duinen

22 september 2018

Het toneelstuk ‘Voorbij’ is te zien bij Begraafplaats Oud Eik en Duinen. Na het succes van ‘Stil’, brengt Theatergroep Zout het tweede deel van de Couperustrilogie van Toneelgroep Amsterdam. De groep heeft een volledig eigen bewerking gemaakt van Couperus’ roman ‘Van oude mensen, de dingen, die voorbij gaan....’ met speciaal voor de voorstelling gecomponeerde en live uitgevoerde muziek.

Theatergroep Zout gaat deze keer nog een stapje verder. Voorbij gaat over een duister geheim, dat de leden van een Haagse familie van generatie op generatie in zijn greep houdt. Wat is er zestig jaar geleden gebeurd? Wie kent het geheim en wie niet? Hoever gaan de familieleden uit naam der liefde? Lukt het Lot en zijn kersverse bruid om zich hieraan te ontworstelen? Of laten ook zij die kans aan zich voorbijgaan?

Programma zaterdag 22 september
16:30 uur Welkom door Monuta
17:00 uur Toneelstuk

Programma zondag 23 september
12.30 uur Welkom door Monuta
13.00 uur Toneelstuk

16.30 uur Welkom door Monuta
17:00 uur Toneelstuk

Aanmelden
Wilt u de theatervoorstelling bijwonen? Reserveer uw stoel(en) door een e-mail te sturen met daarin uw naam, contactgegevens en het aantal personen naar oudeikenduinen@monuta.nl. Of bel naar 070 - 447 00 00. Voor meer informatie kunt u terecht op www.oudeikenduinen.nl. De kosten voor het toneelstuk bedraagt 7 euro per stuk en is voor iedereen toegankelijk.

Graag tot zaterdag 22 en/of 23 september!

Begraafplaats Oud Eik en Duinen
Laan van Eik en Duinen 40